Poradna Fixed Boom HD

Autor: Jiří Menšík | Vloženo: 27.10.2023 000 19:00 | Témata: Poradna Fixed Boom HD

Jiří Menšík

Nefungující hovory přes sluchátka

Sluchátka nejsou schopna uskutečnit hovor při připojení přes Bluetooth. Závada se již jednou vyskytla, pak pominula, nyní je trvalá. Když někdo volá, tak jde vyzvánění do telefonu a ne do sluchátek. Aby se dalo v hovoru pokračovat musí se sluchátka odpojit od Bluetooth, jinak nelze v telefonu volajícího slyšet. Ostatní, např. poslech hudby funguje bez problémů. Tovární reset sluchátek nepomáhá, s jiným telefonem hovory přes sluchátka taky nefungují.
Dříve byla kontaktována FIXED podpora, ale doporučení nepomohla, před reklamací ještě v záruce sluchátka zničehonic začala fungovat, nyní po záruce se objevila tatáž závada.
Pokud má někdo podobnou zkušenost, příp. radu k odstranění této závady, budu mu povděčen.

  • elektroshock

    elektroshock

    28. října 2023

    Lituji, že máte problémy se svými Bluetooth sluchátky Fixed Boom HD. Na základě popisu problému se zdá, že jde o softwarový nebo hardwarový problém se sluchátky. Zde je několik kroků, které můžete zkusit k vyřešení problému:

    Softwarová Diagnostika a Opravy:
    Aktualizace Firmware/Software: Zkontrolujte, zda jsou k dispozici aktualizace firmware/software pro sluchátka a aktualizujte je, pokud je to možné.
    Resetování Nastavení Bluetooth: V nastavení vašeho telefonu odstraňte sluchátka z seznamu spárovaných zařízení a poté je znovu spárujte.
    Zkontrolujte Nastavení Hovorů v Telefonu: Ujistěte se, že v nastavení Bluetooth ve vašem telefonu jsou sluchátka nastavena jako výchozí zařízení pro hovory.
    Test s Jiným Zařízením: Pokud máte možnost, vyzkoušejte sluchátka s jiným telefonem nebo zařízením, abyste zjistili, zda problém přetrvává.
    Hardwarové Kontroly:
    Kontrola Mikrofonu a Reproduktoru: Ujistěte se, že mikrofon a reproduktor na sluchátkách nejsou zablokované nebo poškozené.
    Vyčištění Sluchátek: Použijte jemný štětec nebo stlačený vzduch k vyčištění jakýchkoli nečistot, které by mohly způsobovat problémy.
    Pokud po vyzkoušení všech těchto kroků problém přetrvává a sluchátka jsou již mimo záruku, může být čas zvážit jejich servisní opravu nebo nákup nových sluchátek.

    Je také možné, že někdo jiný měl podobný problém a může vám poskytnout konkrétní radu nebo řešení, které vám pomůže.
    Tým Elektroshock.cz

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.