Poradna Koss Porta Pro

Autor: Anonym | Vloženo: 22.05.2013 000 15:28 | Témata: Poradna Koss Porta Pro

Anonym

Reklamace

Dobrý den koupil jsem si sluchatka koss porta pro s doživotní zárukou a už se mi rozbily.Ale není to ani rok co je mám,proto se ptám jestli je mám odnést do prodejny kde jsem je koupil nebo už rovnou do servisu ale proč bych mel platit když jsou ještě v standardní záruce.Děkuji za odpověd.

  • Anonymní uživatel

    Anonymní uživatel

    22. května 2013

    Jedtli mas tu verzi s dozivotni zarukou tak bys nic platit nemel. Ale o tom kam je donest bych se dohodl s prodejcem.
    Ja je mam bez dozivotni verze a pred nejakymi 5 lety jsem platil asi 2 nebo 3 stovky

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • Anonymní uživatel

    Anonymní uživatel

    26. května 2013

    Mělo by to být tak, že v klasické zářuční době by to mělo být bez placení poplatku za servis, a reklamace by měla proběhnout u prodejce, ten by také měl na vlastní náklady opravu zajistit. Poté, co záruční doba vyprší, už v případě opravy posíláte přímo na servisní firmu Eurostar sluchátka na vlastní náklady sám, platíte pak servisní poplatek za opravu a tuším i náklady za zpětné zaslání sluchátek. Což celé do kupy(v závislosti na druhu záruky, výše poplatku se v průběhu let měnila) dělá +-200-300 Kč.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • Anonymní uživatel

    Anonymní uživatel

    1. července 2013

    Teoreticky by vám to měli vyměnit za nové, výroba těchto sluchátek stojí 28 korun, takže nechápu, proč to stojí 800 kč. Američani jsou svině, nic od nich nekupuj, raději si kup nějaké sonky nebo panasonic, tato sluchátka jsou křehčí jak porcelán. Pořádně si prohlédni materiál, z čeho je to vyrobené a pochopíš, proč výroba stojí tak málo

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.