Poradna LAMAX Dots1

Autor: | Vloženo: 12.07.2019 000 14:09 | Témata: Poradna LAMAX Dots1

Nejde nabíjecí box

Dobrý den,

dnes po cca 2 měsících, co sluchátka vlastním a fungovala skvěle se v nabíjecím boxu přestala nabíjet a box taky nelze nabít. Jak mám postupovat při reklamaci. Jde to nějak rychleji než za 30 dní?

Děkuji

  • 12. července 2019 - Oficiální zástupce značky LAMAX

    Dobrý den,

    s tímto případem se doporučujeme obrátit přímo na výrobce LAMAX na [email protected].

    S pozdravem a přáním hezkého dne,
    tým LAMAX

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.