Poradna LAMAX Dots2 Wireless Charging

Autor: lukas bilk | Vloženo: 24.07.2023 000 19:14 | Témata: Poradna LAMAX Dots2 Wireless Charging

lukas bilk

Proc sluchatka neprehraji zvuk u videa v mobilu a u hovoru ano?

sluchatka prehravaji zvuk pri hovoru, ale uz ne u videa...volam, zvuk jde...zapnu nektere z medii pro hudbu ci video a ticho po pesine...obraz jede ale zvuk ne...v jinem pristroji (telefon ci pc funguji normalne) ale kdyz je pripojim ke svemu mobilu tak opet nic! zkusil jsem resetovat a sparovat sluchatka...nekolikrat a nic! dokonce jsem uvedl i telefon do tovarniho nastaveni a stejne beze zmeny!
A stalo se to pote, co jsem...prepojil BT ze sluchatek na reproduktor na telefonu...proste jsem poslouchal hudbu skrz prehravac v mobilu, tak jako obvykle...do toho mi nekdo zavola. Aprotoze je mi se sluchatky hur rozumet, tak jsem pres display prepnul zvuk ze sluchatek na BTecku na reproduktor u telefonu...po ukonceni hovoru jsem strcil spunty opet do usi, zase jako obvykle a po spusteni prehravace bylo ticho! Song normalne zacal hrat, ale beze zvuku...tak jsem je strcil do krabicky...pote vythnul, resetoval-sparoval, dal nazpet...pote opet vytahnul a spustil hudbu...a opet nic! Podotykam ze hovory funguji a jinak funguji i jinde...

  • elektroshock

    elektroshock

    25. července 2023

    Dobrý den,
    zdá se, že máte problém s přehráváním zvuku ze sluchátek během sledování videa na vašem mobilním zařízení. Toto je poměrně specifický problém, který může mít několik možných příčin. Zde je několik kroků, které můžete zkusit, abyste se pokusili vyřešit situaci:

    Zkontrolujte hlasitost: Ujistěte se, že hlasitost na vašem mobilním zařízení a ve sluchátkách je správně nastavena a není příliš nízká. Při hovoru může být hlasitost jinak nastavena než při přehrávání videa nebo hudby.

    Zkontrolujte nastavení zvuku: Některá zařízení mají oddělené nastavení zvuku pro hovory a multimediální obsah. Ujistěte se, že zvuk pro média není vypnut nebo potlačen.

    Vypněte Bluetooth: Ujistěte se, že Bluetooth je plně vypnuté na vašem zařízení, protože připojení sluchátek přes Bluetooth může ovlivnit přehrávání zvuku.

    Restartujte zařízení: Zkuste restartovat váš mobilní telefon. Někdy jednoduchý restart může vyřešit drobné softwarové problémy.

    Aktualizujte software: Ujistěte se, že váš telefon a sluchátka mají nejnovější dostupný software. Starší verze software mohou způsobovat nesrovnalosti a kompatibilitní problémy.

    Vymažte párování: Odstraňte párování mezi vaším telefonem a sluchátky a znovu je sparujte. Někdy může být párování narušeno a znovu ho vytvoření může pomoci.

    Kontaktujte výrobce: Pokud výše uvedené kroky nepomohou, může být problém spojen s hardwarem nebo kompatibilitou. V takovém případě je nejlepší obrátit se na výrobce sluchátek nebo mobilního zařízení a požádat o podporu.

    Zmínili jste také, že problém vznikl po přepnutí zvuku ze sluchátek na reproduktor na telefonu během hovoru. Může to být spojeno s nastavením nebo kompatibilitou a může být užitečné kontaktovat výrobce pro podporu, aby vám pomohli s konkrétní situací.

    S pozdravem
    elektroshock

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • 25. července 2023 - Oficiální zástupce značky LAMAX

    Dobrý den,
    děkujeme za Váš dotaz. Ujistěte se, že máte ve svém mobilním zařízení povoleny všechna potřebná oprávnění pro používání sluchátek. Některé aplikace mohou vyžadovat specifická oprávnění pro přístup k audio zařízením. Dále zkontrolujte nastavení zvuku ve vaší aplikaci, kterou používáte se sluchátky.
    Pokud sluchátka v pořádku fungují s jiným zařízením, je nepravděpodobné, že by se závada vyskytovala v nich.
    S pozdravem
    Tým LAMAX

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.