Poradna Niceboy HIVE Podsie

Autor: Adam | Vloženo: 05.01.2021 000 11:23 | Témata: Poradna Niceboy HIVE Podsie

Adam

Sú pripojené a blikajú na modro.

Sú pripojené ku telefónu. V návode sa píše, že by nemali svietiť. Otravuje ma to. Za odpoveď ďakujem.

  • 5. ledna 2021 - Oficiální zástupce značky Niceboy

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za dotaz k zakoupenému produktu značky Niceboy.
    Zkontrolujte prosím, že modrá dioda bliká i při plném nabití sluchátek. Blikání může upozorňovat na slabou baterii sluchátka a nutnost dobití.
    Pokud sluchátka blikají i při plném nabití, doporučujeme provést tovární nastavení sluchátek, které může být nápomocné pro odstranění potíží. Postup továrního nastavení naleznete v manuálu produktu. Před jeho provedením je velmi důležité aby byla vypnuta funkce bluetooth na zařízení, s kterým sluchátka párujete.
    V případě kdy budou komplikace přetrvávat, doporučujeme reklamaci u prodejce. Sluchátka budou odeslána do servisního střediska, kde bude provedena jejich diagnostika.
    V případě dalších dotazů opět rádi odpovíme.
    Pěkný den. Niceboy.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Adam

      5. ledna 2021 - Adam

      Dobrý deň,
      Továrenske nastavenie som skúsil, no nepomohlo. Tak je už iba možnosť ich reklamovat? Lebo teraz sa mi to nedá riešiť, keďže je lockdown...podľa mňa sú to super sluchátka, ako jediné mi sedia. Len to blikanie...


    • Adam

      5. ledna 2021 - Adam

      Len ešte aby bolo jasné, mám tú novšiu verziu sluchátiek.Tú s novým logom.


    • Niceboy

      6. ledna 2021 - Oficiální zástupce značky Niceboy

      Velice nás mrzí vaše komplikace se sluchátky a omlouváme se za ně ale bohužel jediná možnost vyřešení je reklamace u prodejce.
      Pěkný den. Niceboy


  • Adam

    Adam

    10. ledna 2021

    Mam stejný problém

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Adam

      22. února 2021 - Adam

      Dobrý deň, už sa mi to podarilo vyriešiť. Slúchadlá som dal reklamovať. Za 31 dní mi to vybavili...dostal som nové. Písali v e-maily, že bude oprava. Pred reklamáciou som mal novšiu verziu a po už staršiu. Viac sa mi páči staršia. Je taká pevnejšia. Ešte neviem či fungujú ako majú. Ale vyskúšam to. Na tento problém je len jediná možnosť reklamovať ich...za 31 dní ich budete možno mať.
      Adam


    • Adam

      24. února 2021 - Adam

      No já právě reklamoval sluchátka té starší verzi a dostal jsem novou verzi těchto sluchátk a při nové verzi nastal tento problém (to blikání)


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.